zondag 21 februari 2010

Matroesjka's, matroesjka's en nog eens matroesjka's!


Ik had deze Matroesjka stof in huis en wist maar niet wat ik ervan moest maken. Totdat het patroon Tulip-rok uitkwam: dat ging 'm worden!! Leuk voor Lauryn dacht ik, dus zo gezegd zo gedaan. Leuke spaghetti-top erbij gemaakt, alles was perfect gelukt en helemaal naar mijn zin, een grandioze zomerset in 110/116.............maar bij het passen bleek ie helaas veel te groot voor Lauryn!! Snik... ach, zo erg is het niet, want dan maak ik gewoon nog een kleinere, want deze patronen waren erg leuk om te maken en kan ik er meteen een paar tops bijmaken. En dan gaat deze superleuke (al zeg ik het zelf!) zomerset de verkoop in!!

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer zeg, dat die te groot is. Het is een hele leuke set geworden. Matroesjka's blijven ook altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg leuke set geworden.
    De matrouschka's zijn zo leuk.
    Jammer dat het te rgoot is.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen