zaterdag 8 mei 2010

Even bijpraten


Allereerst de zieken.... de kinderen zijn weer beter, helaas heeft Marnix het ook niet overgeslagen en was hij de 3e die deze narigheid mocht ondergaan. Wat een toestanden zeg, maar ja, nu is iedereen weer beter. Op Koninginnedag zijn we toch eventjes de deur uit gegaan naar de spelletjesmiddag voor de kinderen. Toen we nog even wat bij mijn broertje wat wilden gaan drinken, waaide de deur dicht en kwam Kayden met zijn vinger tussen de deur: AAAAUUUUWWWWWW!!! Dat was meteen een bloedbad, een geplette vinger en een kind wat niet meer tot bedaren gebracht kon worden. Dus op naar de EHBO! Uitslag: een gebroken vingerkootje en 3 hechtpleister en een dik verband erop. Dat kon ik er nog net bij hebben na een week ellende.... eigenlijk niet dus, maar ja, dat soort dingen gebeuren... Gisteren op controle geweest en het ziet er op zich goed uit, hoewel mijn maag nog telkens omdraait als ik dat vingertje zie. Wonder boven wonder is het niet pijnlijk, behalve als ie het stoot of eraan zit. Nu gaan we langzaam weer het 'normale' leven in, maar voordat ik alle was weer weggestreken heb, ben ik wel even verder. Ik hoop snel weer wat te kunnen naaien, voordat onze vakantie eraan komt, wat kijk ik dáár naar uit zeg!!!

Dan de uitslag van de verloting, heb alle berichtjes geprint en in een bakje gedaan, hier 2 briefjes uitgetrokken en de gelukkigen zijn: JOOZZ! en SCHNICKSCHNACK, gefeliciteerd!!! Mail even je adres, dan stuur ik je de kadootjes.


Groetjes

8 opmerkingen:

  1. Oei, mijn maag draait om. Arme Kayden! Dat doet toch zo verschrikkelijk veel pijn.

    Gelukkig gaat het nu wat beter met de vinger en zijn de kindjes weer beter.

    Joozz en Schnickschnack, van harte gefeliciteerd!

    Prettig weekend en een hele fijne moederdag.

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoehaaaa!! Ik heb gewonnen. Super leuk!

    Fijn dat de zieken weer beter zijn en sterkte met de vinger van Kayden. Dat is niet niks hoor.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de zieken weer hersteld zijn , zeg.
    Hopelijk knapt Kayden zijn vinger weer snel op, tis geen pretje.

    groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Astrid,

    Super toevallig ben ik hier terecht gekomen en Emma riep meteen: Kijk kayden!
    Wat een leuke site heb je en je mooie tas voor de psz zag ik vorige keer hangen. Prachtig gemaakt.
    Hebben kayden en Lauryn het naar hun zin op de psz? In juli worden ze toch ook al weer 4? Gaan ze bij jullie in de wijk naar school? Emma zit in Nootdorp, ook een fijne school.
    Hartelijke groet, Agnes.

    PS mocht je even vergeten zijn wie we ook alweer waren: www.parelsinzijnhand.punt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een tijd heb je achter de rug. Heel veel sterkte met Kayden zijn vinger. Ik kan me voorstellen dat je maag omdraait als je het ziet. Heel veel sterkte met de strijk en hopelijk kan je snel weer achter de naaimachine.
    Geniet van je moederdag!
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, wat een narigheid heb je achter elkaar gehad. Blij om te horen dat het nu weer wat beter gaat.
    Veel beterschap voor Kayden gewenst!
    Hoop dat je kan genieten van een rustige en gezellige moederdag!
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat een naar verhaal zeg.
    Ik kan me voorstellen dat je daar zelf ook goed naar van geweest bent.
    Ik hoop dat het snel geneest.
    Een geluk dat het niet heel pijnlijk voor hem is, maar toch.
    Hopelijk heb je alle ellende nu gehad en kan je lekker aan de slag voor de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Auw, jakkes, van het idee krijg ik al de rillingen over mijn rug. Laat staan als je erbij staat of het je eigen vinger is.... Heel veel beterschap met je vinger Kayden!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen