maandag 2 augustus 2010

Weekender toilettas en make-up tasje


Ik heb een tijdje geleden het Farbenmix Weekender E-book gekocht en heb daarvan nu een toilettas gemaakt (patroon dus even aangepast qua maat!) met een bijpassend make-up tasje, wat ook nog in de toilettas erbij past. Ik heb nu al mijn toiletspullen en make-up netjes bij elkaar. Een leuker gezicht in de lade van het wasmeubel en nog opgeruimd ook!! Had alleen de bovenkant niet verstevigd, maar dat is wel mooier om dat een volgende keer dus wél te doen... en omdat het een 'spontane naai-aktie' was, ben ik ook vergeten om er een lusje of handvat aan te maken, maar ach, het kan de pret niet drukken wat mij betreft!
Groetjes

13 opmerkingen:

  1. Finde es ist super schön..
    Der Stoff mega
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was für eine tolle Idee. Ich habe den Schnit auch schonmal verkleinert um Cheyenne eine Kindertasche zu machen, aber der Kulturbeutel ist noch besser. Schöne Stoffe hast Du genommen.
    Lg
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super idee! Erg leuke stofjes heb je gebruikt. Lekker vrolijk.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een goed idee zeg !!! ga hem denk ik ook maar maken ;-D moet nog een kadotje maken voor een swap namelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijkheid weer en zo mooi gemaakt. Ik ben een trouwe lezeres van jouw blog en heb je daarom een Award gegeven. Meer info vind je op mijn blog.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josette!
    Bedankt voor je award!! Erg leuk en lief, ik ga eens kijken aan wie ik hem ga doorgeven en een lijstje met 5 punten bedenken.... pfffff... moeilijk! Als ik dat gedaan heb, plaats ik het natuurlijk op mijn blog!!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi zeg! Wat een leuke stof combi heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Astrid

    Hele leuke tasjes... ik had hem als voorbeeld aan iemand laten zien met als resultaat een kinderfeestje voor 8 meiden die nu soortgelijke tasje gaan maken.
    Ik heb je vernoemd in mijn blog, als je er problemen mee hebt.. haal ik het weg.

    gr. Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi yolanda,
      ik vroeg me af welk patroon dit is? heb je hem op je pc staan of op papier?

      gr.
      ilse

      Verwijderen
  9. kwam langs je blog en ik vind het een erg leuke toilettas. ik heb het patroon ook en vroeg me af hoeveel je het verkleind hebt..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie toilettas!!En iid is het fijn om al je spulletjes bij elkaar te hebben. Zoals je het beschrijft: spontane naaiaktie...geweldig;) Dat zijn vaak de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi,
    heb je hier een patroon van? dan kan ik hem ook maken.

    gr.
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen