woensdag 8 september 2010

Weer wat nieuws in de webwinkel!


Ben weer lekker aan de slag gegaan met deze leuke stoffen, de cupcake stof komt uit Amerika (hoe kan het ook anders!?) en heb er een vrolijke combi van gemaakt voor BabyBorn.

Vanmiddag staat er iets anders op het programma en wel: APPPELTAART bakken! De kinderen zijn natuurlijk vrij vanmiddag en aangezien het hier flink nat is buiten en regent.... maken we er binnen maar iets van. Ik vond hier veel leuke recepten trouwens!
De appels komen zo uit de boomgaard waar we vorige week langskwamen, dus heerlijk vers! Nu de rest nog... (APPELTAART WAS HEERLIJK!!!)

Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat ziet het er weer goed uit
    Ik heb ook een bestelling babyborn gekregen, voor mij is het al wel erg lang geleden dat ik dat gemaakt heb!
    Heb ook zo'n drukkertang gekocht in china, dus die zal vast goed van pas gaan komen!
    Jammer dat ik niet dichterbij woon, anders was ik je appeltaart komen proeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer super vrolijk. Heel erg leuk stofje. Veel plezier met de appeltaart bakken.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ist das süüüüüüßßßßßßßßßßß!!!!
    lg daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb helaas nog niet met je patronen kunnen doen lig een beetje in de lappenmand de afgelopen week.
    Hopelijk volgende week weer fris en vol inspiratie!
    Mooie pakje weer. En hoe was de appeltaart?

    BeantwoordenVerwijderen