woensdag 30 november 2011

Give Away!

UPDATE 1 DECEMBER: MANUELA VAN BLOG 'MAANTJE', LAAT AUB VANDAAG JE GEGEVENS WETEN ANDERS WORDT HET PAKJE NAAR IEMAND ANDERS VERZONDEN! ER MOET NAMELIJK VANDAAG EEN PAKJE OP DE POST... OM TELEURSTELLINGEN TE VOORKOMEN DAT HET TE LAAT AANKOMT!



Kayden mocht mij even helpen met briefjes vouwen, ik schreef, hij vouwde. Vervolgens mocht hij ze in de bak doen (zie even hoe keurig hij een rijtje maakte...!!) en toen husselen... husselen.... en er één uittrekken. Openmaken en voor de camera laten zien.... en het is geworden.....


Helaas heeft ("Maantje") zich niet op tijd gemeld voor de afgesproken datum en tijd en ik kon niet langer wachten gisteren met verzenden van het Zwarte Pietenpakje, om te voorkomen dat het na de Sinterklaas pas aankomt met de post.... , dus gaat het pakje nu naar:
Bonte Tante (Ingeborg)


Voor iedereen die mee heeft gedaan: HEEL erg bedankt!

Voor de liefhebbers: er zijn nog een paar Zwarte Pietenpakjes voor BabyBorn (en nog 1 in de maat ChouChou/Annabell) te koop in mijn
webshop: www.AstridsAtelier.nl

Groetjes Astrid

1 opmerking:

  1. Wauw wat ontzettend leuk dat ik dit zwarte pietenpakje heb gewonnen! Voor mijn een hele eer, voor mijn vier dochters helemaal te gek! Astrid, bedankt!

    Warme groet,

    Maantje

    BeantwoordenVerwijderen