woensdag 28 oktober 2009

Nieuwe poppenkleding BabyBorn!


Tja... soms koop je een lap stof en heb je meteen een idee wat je ermee wilt doen.
Nou, zo ook hier: 2 dagen later zijn alle Roodkapje-setjes klaar!! Ik vind ze zelf erg leuk geworden, lekker vrolijk en leuk voor deze tijd van het jaar. Ze staan inmiddels op de
website !

Op naar het volgende poppenkleding-project (als eerste weer andere pyjama's van de flanel uit de USA!)

Groetjes Astrid
UPDATE 10 nov.: de setjes zijn op 1 na allemaal al weer uitverkocht.... ben weer druk aan de slag met nieuwe dingen! Rood met witte stippenschoentjes zijn ook allemaal al op, maar de nieuwe lading is alweer onderweg met het vliegtuig van USA => NL!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid
    Net weer even genoten van al je leuke kleertjes
    Als ik dan weer kijk gaat het kriebelen, maar ik maak niet meer voor de verkoop...
    Maar straks wel weer voor mijn meisje
    Groetjes Andrea
    (rosasbabyborn)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ist das süß. Noch dazu die passenden Schuhe einfach der Hit.

    Danke für deinen lieben Kommentar zum Walkmantel. Ich habe die Blätter mit dreifach gerade Stich aufgenäht und die Blumen habe ich lose, nur den Punkt in der Mitte habe ich auch mit dem selben Stich aufgenäht.

    GLG Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,
    het ziet er weer mooi uit.
    Bedankt voor de post, ik zal eens kijken wat ik ermee zal doen. Je papierspullen komen ook goed van pas. (Je snapt het wel, toch?)
    Je hoort van me,
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Astrid ,
    wat leuk dat je reageerde op mijn laatste post en bedankt ook voor die lieve begrijpende woorden , deed me erg goed hoor.....
    Ik wens jou nog veel plezier hier met je leuke en creatieve blog waar de vrolijkheid van af spat .
    het ga je goed , lieve groet van gea

    BeantwoordenVerwijderen