vrijdag 24 september 2010

Ontvangen PIF van Ma Vie a Salon!


Hij is leuk he?!! En hij paste ook precies bij alles in de kamer van Lauryn. Ik had zelf ooit een tak gekocht en daar ook PIP vogeltjes aan gemaakt en deze hangt er nu ook aan, het staat zo schattig en ruikt nog lekker ook met de lavendel erin!! Wij zijn er allemaal heel blij mee!

DE TAK LIGT TROUWENS BOVENOP DE KAST, HIJ IS ZO'N 2.5 METER LANG, DUS DAT GING PRIMA. IK HEB OOK OVERWOGEN OM HEM VOOR HET RAAM TE HANGEN, MAAR DAAR HANGEN NU RAAMHANGER VAN STOF, OOK LEUK!

Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. Wat hangt hij prachtig! En wat een toeval he dat ik dit maakte.
    Is dit een pip behang? Zo mooi!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel toevallig en het is inderdaad PIP behang!! Mocht je nog wat restjes van dit PIP behang zoeken voor het een of ander... ik heb nog wel iets in verschillende dessins hoor!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dat past perfect, leuk is het die van mij hangt in mijn hobbykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow gaaf! ik wilde zo graag het blauwe vogeltjes behang op het korte muurtje in de woonkamer, maar manlief vind het helemaal niks!

    hele leuke pif zeg! Da's leuk om te krijgen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat past er perfect bij!!! Wat mooi zo'n grijzige tak,... hoe heb je die nu aan de muur bevestigd?? Ik vind het ontzettend leuk, ook voor bij Bridget op haar kamer...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Astrid dat laat ik mijn geen tweede keer zeggen. Ik heb nameijk in mijn hoofd om achter ons bed een stuk pip behang te plakken. Ik moet alleen manlief dus zien te overtuigen en wie weet met wat stukjes dat dit wat makkelijker gaat. Ik vind het zelf zo ontzettend mooi!!!
    Heb geen problemen om zelf de porto kosten te betalen hoor Astrid!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen