zaterdag 25 september 2010

Weer wat leuks!


Het is me weer gelukt om nieuwe setjes voor de BabyBorn te maken en al zeg ik het zelf: ze zijn weer zeer geslaagd!! Lekker HIP HOLLANDS! Had deze stoffen natuurlijk al lang in huis en het kwam er niet van om er iets mee te maken.
Zo... dan nu weer op pad om tegels uit te zoeken voor de badkamer... valt nog niet mee, er is eigenlijk té veel om uit te kiezen....
Maandag gaan ze het parket weghalen, dus zitten we nóg meer in de troep, maar ja, het is niet anders. Dan kan in ieder geval de hele eerste verdieping goed drogen.
Fijn weekend allemaal!
Groetjes

9 opmerkingen:

  1. Ik vind je poppenkleertjes geweldig!! Bridget ook, ik heb het haar gisteren laten zien. Ik ga binnenkort een stiekem bij haar peilen welke ze het allermooist vind, want St. is binnenkort weer op bezoek, hè! En haar pop is nu wel, geloof ik, de goede maat, dus...!!

    O, ja tegels uitzoeken..... pffff er is véél te véél keus!!! Heel veel succes met het uitzoeken en met alle rommel er nog aankomt!!

    Hopelijk is alles snel weer droog en kan er een nieuwe vloer gelegd worden en is alles weer normaal!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje. Fijn dat je tussen alles door toch nog even tijd hebt voor wat ontspanning achter de naaimachine.
    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, this is sweet!!! I love Holland style.

    Lots of love Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is dit. Welk patroon heb je hier voor gebruikt? Want ja, de Sint komt ook hier hopelijk ook langs... En de pop van Joline ligt nu al een paar weken bloot op de bank.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leukje setjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer helemaal geweldig Astrid en dat zegt iemand die niet echt van het Hollandse glorie houdt!
    Succes met de tegels uitzoeken en met de troep!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw deze is ook weer geweldig !! jammer dat mijn dochter niet meer met poppen speelt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid, nog bedankt voor je leuke reactie!! Probeer idd beetje rekening te houden met mensen met allergieën. Recepten zonder suiker had ik eigenlijk nog niet zo over nagedacht, maar je brengt me op goede ideeën. Zou daar ook wat mee kunnen doen!
    Leuke blog heb je trouwens. Als ik mezelf wat meer tijd gun voor andere creatieve uitspattingen, kom ik zeker even wat inspiratie opdoen.
    Groetjes, Hazel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Astrid,

    Wat een schatje is dit setje zeg!! Helemaal hip hollands. Je maakt nog steeds hele leuke dingen voor de popjes! (zo af en toe gluur ik nog weleens op je site)
    Trouwens sterkte met de badkamer/lekkage perikelen

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen