dinsdag 8 maart 2011

Zon... voorjaar?


Met het heerlijke zonnetje de afgelopen dagen ben ik helemaal in de zomerjurken-sfeer!! Ik kan er geen genoeg van krijgen! Het patroon heb ik zelf ontworpen en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben, een dubbele jurk. Het geeft weer nét dat beetje extra "zwier" aan de jurk, wat de meeste kleine meisjes wel kunnen waarderen! Lauryn heeft ook al staan zwijmelen.... "die heb ik nog niet hoor..... en die ook niet....!" Tja, ze krijgt weinig kans want ze gaan als zoete broodjes over de toonbank. Morgen weer een dag, en hopelijk weer wat nieuwe jurkjes erbij maken (of jasjes, of setjes.... genoeg ideetjes hoor!) Voor de liefhebbers: zie mijn website!
Groetjes

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer schattig hoor! Vrolijke kleurencombi's, helemaal mijn smaak!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pláátje van een jurkje. Alle stoffencombi's en bandjes erbij, hoofddoekje om het compleet te maken... Perfect. Inderdaad zwijmel, zwijmel, zwijmel voor een kleine poppenmoedertje...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo... geweldig weer !! wat een geweldige jurkjes en die kleuren... mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie jurkjes, heel vrolijk
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yara zit hier naast me en heeft haar nieuwe poppenoutfit al gekozen :) Wie weet voor haar verjaardag misschien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fleurig, ziet het er allemaal uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha nee viel uiteindelijk wel met het overhalen van Gert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij zijn ze nu allemaal uitverkocht haha Juul gaat heel blij worden van je setjes !!!!

    BeantwoordenVerwijderen