donderdag 17 maart 2011


Deze week heb ik nog een award gekregen van Juf Juul, leuk natuurlijk, maar ik vond het stukje wat ze schreef eigenlijk nog leuker:

**Astrid's Atelier
deze mag ook zeker niet ontbreken, en zeker niet als je net als ik een dametje in huis hebt die heel graag met haar poppen speelt! Dit is dan ook niet alleen een favoriet van mij maar ook zeker van Juul ..... Wat ik in het groot doe, doet Astrid in het klein. Er is inmiddels weer een bestelling met babyborn jurkjes onderweg hierheen maar wees gewaarschuwd, kijk vaak op haar site want voor je het weet vis je naast het net !
**

Dat is toch geweldig om te horen...., weer een paar blije mensen!!
Dus Miranda: bedankt voor je leuke berichtje!
Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! En ja, gelijk heeft ze, want die kleertjes voor de poppen als je die in het groot zou maken, zou je een heleboel klantjes hebben!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De setjes zijn gisteren binnen gekomen en waren uiteraard gelijk een groot suc6, ook al is ze inmiddels 9 het blijft leuk om met poppen te tutten .....

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award. Je verdiend hem dubbel dik!

    BeantwoordenVerwijderen