vrijdag 25 maart 2011

High Tea workshop


Onlangs kreeg ik de nieuwsbrief van Altijd Leuk met daarin een mogelijkheid om je op te geven voor een gezellige High Tea workshop. Dat leek me meteen erg leuk! Helaas was deze dag al in no-time vol, maar gelukkig werd er een tweede dag georganiseerd en afgelopen zaterdag was het zover. We werden om half 2 verwacht en gingen in groepjes van 2 diverse gerechten maken. Gerdien van Cake&Crumbles (die de workshops geeft) had alles goed voorbereid en zorgde ervoor dat alles op rolletjes verliep. Ik en mijn vriendin Diana(aan wie ik deze workshop cadeau had gedaan voor haar verjaardag) gingen chocolade truffels maken en scones bakken. Anderen maakte o.a. een hartige groente taart, een ananas-kwarktaart, diverse sandwiches, gevulde wraps, bosvruchten muffins en toen iedereen alles klaar had, konden we de tafel dekken en alles presenteren en last but not least: alles opeten! Dat was héérlijk! Na zo'n middagje druk in de weer had iedereen best wel trek gekregen. We dronken daarbij veel verschillende soorten thee en het was een geslaagde middag en rond half 5 gingen we met een voldaan gevoel weer richting huis. Het was erg leuk!
Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk en ontzettend lekker!! Ook leuk om zoiets cadeau te doen. Je doet wat leuks met z'n tweetjes en je hebt een ontzettend leuke dag!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg gezellig uit, en het was vast smullen,
    fijn weekend,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dat ziet er gezellig en lekker uit!! geweldig kado om te krijgen zo'n workshop !!

    BeantwoordenVerwijderen