dinsdag 29 maart 2011

Pasen!


In diverse webwinkels ben ik ze inmiddels tegengekomen: grappige vilten paashaasjes (eierwarmers). Vond ze wel grappig en ben er één gaan tekenen, met dit als resultaat!! Best grappig toch? Eenvoudig te maken, ze kunnen zelfs door kinderen met naald en draad in elkaar geregen worden. *Vergeet niet de oortjes per kant andersom te maken voor dit resultaat.

Ik ga er zeker nog een paar maken (ook in andere kleuren) voor op de tafel en om ergens neer te zetten, gewoon voor de sier. Het stippenvilt kwam hiervoor uitstekend van pas trouwens....!
Groetjes

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk haasje,
    ook leuk om met borduurgaren een festonsteekje te maken, zoals ze bij seizoensfiguurtjes wel eens doen. (de witte engel)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad!! We gaan nog eens verder fröbelen! Dank je, groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke knalkleurige eierwarmer en wat een leuk vilt. Ik ben nog nooit stippeltjesvilt tegen gekomen. Waar heb je dat vandaan? Dit is echt een leuk creatief werkje voor de dames hier.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het vilt heb ik een tijdje geleden in Amerika ingekocht en via mijn blog en marktplaats verkocht. Helaas is het in Nederland niet verkrijgbaar, er was wel een webwinkel die het ook verkocht, maar zou zo niet meer weten wie... dus als diegene meeleest?!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid,

    Je maakt er leuke dingen, en je blog ziet er gezellig uit.
    De haasjes zijn super. Ik had het ook nog nooit eerder gezien dat stippeltjesvilt.
    Ik heb even gezocht en hier verkopen ze het ook:www.descrapotheek.nl
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen