donderdag 31 maart 2011

Kraamcadeautje!


Vrienden van ons hebben onlangs een dochtertje gekregen en ze heet Luna. Ik wilde daarom wel zelf een leuk cadeautje maken en bij de naam Luna moest ik op de een of andere manier denken aan een uil-thema. Ben even gaan denken en gaandeweg tijdens het naaien van deze knuffel-uil is dit ontstaan!! Rijkelijk versierd met bandjes en kantjes en friemel-labeltjes aan de vleugels. Ik vind 'm zelf echt superleuk geworden, dus hopelijk valt ie in de smaak!!
Groetjes

10 opmerkingen:

  1. Waaauuuuwwwwww
    Die is geweldig geworden. Knappe kleurtjes gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan en dan die labeltjes eraan, wat slim! Origineel kraamcadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH wat leuk Astrid, super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan niet anders, hij is ontzettend mooi geworden. Als ze hem in haar handjes heeft heeft ze genoeg te zien en te ontdekken en kleuren en printjes!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige uil, knap gemakt,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg gaaf en erg mooi gemaakt. Ik zou er heel erg blij mee zijn en een heel mooi plekje op de babykamer geven.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als die niet in de smaak valt, dan weet ik het ook niet meer... deze uil moet je gewoon leuk vinden, dat kan niet anders!

    erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt superleuk geworden!
    Daar zijn ze vast blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig knuffeltje is dat geworden!
    Nog bedankt voor je leuke reactie. Suikerwijzer kende ik trouwens nog niet. Heb even gauw een kijkje genomen, ziet er best wel leuk uit. Wie weet kan ik daar nog wat goede tips vandaan halen : )
    Groetjes, Hazel

    BeantwoordenVerwijderen